Луцька міська дитяча поліклініка » Корисна інформація » Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу
Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу
Категория: Корисна інформація | Автор: admin | Просмотров: 412
Дата: 17-09-2017, 20:34
Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу
1. Підтримайте в дитині її прагнення стати школярем. Ваша щира зацікавленість в її шкільних справах, серйозне ставлення до перших досягнень і можливих труднощів допоможуть першокласникові підтвердити значущість свого нового положення і діяльності.
2. Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрілася в школі. Поясніть їх необхідність і доцільність.
3. Ваша дитина прийшла в школу, щоб вчитися. Коли людина вчиться, у неї може щось не відразу виходити, це природно. Дитина має право на помилку. Поговоріть відверто з дитиною. Розкажіть їй про свої шкільні роки, про те що ви любили, що – ні, що виходило, а що викликало труднощі. Розкажіть, як справлялися з цими труднощами, щоб малюк зрозумів, що не все відразу виходить, що слід докласти зусиль, перш ніж щось вийде. Якщо школяреві не подобається вчитель, постарайтеся підібрати слова і пояснити, що люди бувають різні, і вчитель – це теж людина, зі своїми перевагами і недоліками. Вислухайте дитину і підтримайте в її почуттях. Іноді в особливо складних ситуаціях, варто поговорити з учителем.
4. Складіть разом з першокласником розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• збалансоване харчування;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
Стежте за його дотриманням.
5. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам'ятайте, що похвала і емоційна підтримка ( «Молодець!», «Ти так добре впорався!») здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення людини.
6. Уникайте надмірних вимог до дитини та перенавантажень. Репетитори в крайньому випадку. Репетитор допоможе тільки тоді, коли ви бачите, що дитина явно відстає від шкільної програми і у вас для цього є підтвердження вчителя і власні спостереження. Але якщо малюк нарівні з однокласниками, не варто перевантажувати його багатьма додатковими заняттями. Занадто великий обсяг знань може просто втомити дитину і викликати у неї протест.
7. Придумайте ритуал. Постарайтесь перетворити виконання домашніх завдань в щоденний ритуал, що відбувається в певну годину в одному і тому ж місці. Кращий час для виконання домашніх завдань – з 15.00 до 17-18.00. Хоча тривалість занять може бути різною (в залежності від віку).
8. Обов’язковий відпочинок. Не вимагайте робити уроки відразу після школи, дайте можливість дитині відволіктися, переключитися і розслабитися. Добре, якщо в цей час дитина буде гуляти на свіжому повітрі, обідати або гратися з друзями. Деяким дітям, можливо, слід прилягти й поспати. Під час виконання домашніх завдань також робіть невеликі перерви на 5-10 хвилин.
9. Присутність або перевірка. Молодшим школярам набагато легше виконувати домашнє завдання в присутності батьків. Адже дитині ще важко організувати свою роботу, і ще вона потребує схвалення зробленого. Дорослий, якому дитина довіряє, заспокоює своєю присутністю і підживлює віру дитини у свої сили. Як тільки дитина зможе справлятися без мам і тат, вона неодмінно відмовиться сама від їхньої допомоги . Тут важлива поступовість. З часом домовтеся, що малюк сам робить деякі легші завдання, а складні з вами разом. Ще пізніше домовтеся, що дитина все виконує самостійно, а вам приносить тільки на перевірку. Хваліть свого школяра за самостійне виконання!
Ніколи не робіть завдання замість дитини Принцип простий: РАЗОМ, але не ЗАМІСТЬ. Дорослий разом з дитиною може подивитися, що задано, спланувати роботу, допомогти почати її … і зайнятися своїми справами, уточнивши, що буде поруч, якщо дитині знадобиться допомога.
Контролюючи кожен крок дитини, дорослий позбавляє його можливості стати самостійним і знімає з нього відповідальність.
10. Виділіть час на додаткові заняття. Зверніть увагу на те, що дитині дається складніше всього, і позаймайтеся з нею у вихідні. Спокійно, не кваплячись поясніть те, що малюк не розуміє, дайте кілька додаткових завдань. Незабаром ця тактика дасть результат!
11. Не пропускайте труднощі, можливі у дитини на початковому етапі оволодіння навчальними навичками. В разі потреби зверніться до вузьких спеціалістів (логопед, психолог, фізіолог, дефектолог, педіатр).
12. Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, її учбових справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.
13. Зі вступом до школи в житті вашої дитини з'явилася людина більш авторитетна, ніж ви. Це вчитель. Поважайте думку першокласника про свого педагога.
14. Навчання - це нелегка і відповідальна праця. Школа істотно змінює життя дитини, але не повинна позбавляти її різноманіття, радості, гри. У першокласника повинно залишатися достатньо часу для ігрових занять.
15. Терпіння і ще раз терпіння. Щоб з терпінням було простіше, не будуйте очікувань, приймайте дитину такою, якою вона є. Змиріться з тим, що їй не подобається математика, а пише “як курка лапою”. Зате у вашої дитини є багато інших плюсів, і щось у неї виходить найкраще. Слід тільки це побачити і підтримати!


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Похожие новости:
Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу
  • 20 листопада - всесвітній день дитини
  • 09 лютого Міжнародний день стоматолога
  • 23 квітня Всеукраїнський день психолога
  • Спалах кору в Україні: що треба знати про хворобу і як захистити себе
  • 14 листопада - міжнародний день логопеда
  • 659. Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу.
    17-09-2017, 20:34: IMDB. Поради психолога батькам першокласників при організації навчального процесу

    Погода

    » КП «Луцька міська дитяча поліклініка» Інформація щодо н ...
    » Інформація про надходження і використання коштів від ...
    » Інформація про надходження і використання коштів від ...

    Панель управления

    Логин
    Пароль