Луцька міська дитяча поліклініка » Корисна інформація » ПРАВИЛА прийому виклику лікаря Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка»
ПРАВИЛА прийому виклику лікаря Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка»
Категория: Корисна інформація | Автор: admin | Просмотров: 2194
Дата: 16-11-2014, 14:31
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник управління
охорони здоров’я Луцької
міської ради
__________ Ф.Г. Кошель
« ____» ________ 20__р.


ПРАВИЛА
прийому виклику лікаря
Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню
КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка»



1. Медична допомога дітям вдома дитячому населенню міста надається бригадою Пункту медичної допомоги дітям дома (далі – Пункт) щоденно на території усього м. Луцька в особистих помешканнях пацієнтів (в т.ч. гуртожитках) незалежно від їх прописки, національності, віросповідання, матеріального чи іншого статусу, а також при безпосередньому зверненні на Пункт.
2. Виклик приймається диспетчером Пункту на телефон міської телефонної мережі зі стаціонарного міського телефонного апарату чи мобільного телефону, номери яких фіксуються у Журналі реєстрації викликів, або при безпосередньому зверненні на Пункт. Для виклику передбачено один міський номер.
3. Диспетчер фіксує у Журналі профільні виклики за часом поступлення і переадресовує непрофільні на відповідні ланки медичної служби міста.
4. Виклики передаються черговому педіатру по мобільному телефону відразу.
5. Виїзд бригади з бази розташування здійснюється після поступлення виклика. За наявності 2 і більше викликів обслуговування їх здійснюється за територіальним принципом, з урахуванням логістики побудови марштуру обслуговування. Приорітетними є виклики до дітей 1-го року життя та передані СШМД.
6. Кваліфікована медична допомога надається пацієнтам відповідно до затверджених Протоколів, директивних і нормативних документів МОЗ України, управління охорони здоров’я Луцької міської ради, в межах, передбачених Положенням про Пункт.
7. Бригаду Пункту викликають додому у випадках:
- загострення хронічних захворювань, при яких немає потреби надання екстренної медичної допомоги;
- підвищення температури тіла до 390 С, кашлю, нежиттю і таке інше;
- негострого болю різної локалізації;
- висипання без схильності до швидкого поширення і злиття;
- станів, які безпосередньо не загрожують життю дитини і потребують амбулаторного лікування;
- після надання бригадою ШД екстренної медичної допомоги, коли пацієнт потребує призначення чи корекції амбулаторного лікування.
8. У разі необхідності транспортування пацієнтів, які потребують стаціонарного лікування та супроводу медичного персоналу до лікувальних закладів міста, бригада Пункту передає інформацію про ці виклики диспетчеру КЗ «Луцька міська станція ШД» для подальшого виконання.
9. Особи, які викликають чергового педіатра, зобов’язані:
- чітко і правильно відповісти на всі питання диспетчера;
- назвати точну адресу пацієнта (вул., № будинку, № під’їзду, квартири, поверх, крило, код дверей під’їзду);
- назвати П.І.П. пацієнта, стать, вік;
- точно описати скарги пацієнта, його стан на момент здійснення виклику;
- повідомити номер телефону, з якого здійснюється виклик;
- якщо адресу пацієнта важко знайти з різних обставин, то зустріти чергового лікаря у місці, яке легко знайти;
- заздалегідь ізолювати домашні тварин, які можуть ускладнити надання медичної допомоги пацієнту, а також заподіяти шкоду здоров’ю і майну медичних працівників бригада;
- забезпечити лікарю безперешкодний доступ до пацієнта і створити необхідні умови для його роботи (можливість вимити руки, дати чистий рушник, забезпечити якісне освітлення і місце огляду);
Лікар не зобов’язаний знімати взуття у помешканні хворого.
Виклик вважається прийнятим у разі отримання диспетчером повних відомостей на поставлені запитання. Завершуючи розмову, він зобов’язаний повторити записану адресу пацієнта і повідомити: «Виклик прийнято. Чекайте чергового лікаря».
10. У разі відмови від огляду чергового педіатра,покращення стану хворого, обслужено іншим лікарем, госпіталізовано і таке інше, батьки чи дорослі, що опікуються хворим, повинні повідомити про це диспетчера Пункту і зняти виклик.
11. Пункт не несе відповідальності за виклики, які не могли бути своєчасно виконаними у разі відсутності нумерації будинків, вказівників вулиць, неправильно вказаної адреси чи непередбачуваних обставин.
12. У випадках агресивної поведінки пацієнтів, або оточуючих їх осіб, яка може загрожувати здоров’ю і життю лікаря, надання медичної допомоги здійснюється у присутності працівників правоохоронних органів, лікар має право не надавати допомогу хворому до їх прибуття.
13. Лікар зобов’язаний надати в доступній формі інформацію про стан здоров’я хворого, пояснити доцільність призначеного лікування чи інших заходів та окреслити прогноз щодо можливого перебігу захворювання.
14. Пункт медичної допомоги дітям вдома не проводить обстежень на алкоголь чи наркотичне сп’яніння; не надає з цього приводу довідок; не проводить судово-медичну експертизу; не видає довідок про смерть.
15. Пункт не виконує виклики та скеровує їх для виконання на станцію ШМД у таких випадках:
- виклики в громадські місця, підприємства, установи та з вулиці незалежно від приводу до виклику;
- всі види травм ( порагнення, переломи, звихи, забої, ЧМТ);
- ураження електричним струмом, блискавкою, теплові удари, опіки, переохолодження, асфікції всіх видів (втоплення, задушення, сторонні тіла дихальних шляхів та інше);
- профузна кровотеча;
- ознак отруєння, укус тварин, змії таке інше;
- раптового погіршення стану хворого з втратою свідомості, з ознаками серцево-судинної чи дихальної недостатності, порушенням роботи ЦНС, проявами гострої алергічної реакції та нетиповим висипом, судомами, гострим болем різної локалізації, гіперпірексії 390С і вище та інших станів, які безпосередньо загрожують життю дитини;
- порушення нормального перебігу вагітності;
- транспортування пацієнтів з інфекційними захворюваннями в лікувальний заклад;
- виклики до пацієнтів з порушенням психіки, яке супроводжується агресією до оточуючих і до себе самого;
- транспортування померлих;
16. Громадяни, які висловлювали стосовно диспетчера Пункту образи, погрози або вчинили хуліганські дії стосовно іншого представника бригада Пункту, заподіяли шкоду йог здоров’ю або майну, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до статті 183 Закону України про адміністративне правопорушень, завідомо неправдивий виклик медичної допомоги тягне за собою стягнення штрафу від 3 до 7 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
17. Вся медична інформація щодо пацієнта є лікарською таємницею і надається зацікавленим особам лише у порядку, визначеному чинним законодавством України.
18. Із зверненнями, відгуками, подяками або побажаннями щодо роботи Пункту медичної допомоги дітям вдома громадяни можуть звертатись до адміністрації поліклініки.


Головний лікар О.Лєщинська

Ворон 291 056


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Похожие новости:
ПРАВИЛА прийому виклику лікаря Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка»
  • До уваги пацієнтів!
  • Правила перебування пацієнтів у комунальному закладі «Луцька міська дитяча ...
  • МОЗ затвердив порядок надання медичної допомоги для лікарів первинної ланки
  • ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ
  • ПОЛІТИКА У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
  • 67. ПРАВИЛА прийому виклику лікаря Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка».
    16-11-2014, 14:31: IMDB. ПРАВИЛА прийому виклику лікаря Пункту медичної допомоги вдома дитячому населенню КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка»

    Погода

    » КП «Луцька міська дитяча поліклініка» Інформація щодо н ...
    » Інформація про надходження і використання коштів від ...
    » Інформація про надходження і використання коштів від ...

    Панель управления

    Логин
    Пароль